وبلاگ

کپسول آتش نشانی مناسب ساختمان

کپسول آتش نشانی مناسب ساختمان
  • طبق استانداردهای ایمنی آتش نشانی، کلیه اماکن صنعتی، بنگاه های تجاری، پمپ بنزین ها، مغازه ها و ساختمان های تجاری ملزم به تجهیز به کپسول های آتش نشانی ساختمان  مناسب می باشند. این استانداردها نه تنها برای شرایط اضطراری، بلکه در مواقع غیرمترقبه نیز باید رعایت شود.

    با شرکت سد حریق ناجی، عرضه کننده شارژ کپسول آتش نشانی و خدمات خرید کپسول آتش نشانی همراه باشید.

    کپسول آتش نشانی

    کپسول آتش نشانی برای ساختمان

    کپسول های آتش نشانی تجهیزات ایمنی هستند که با هدف کنترل اصول آتش تولید می شوند. درست است که بگوییم این محصول فقط برای کنترل و مهار آتش تولید شده است. بازرسان اغلب در فروشگاه ها و اماکن و ساختمان ها با مجموعه ای ناقص از این ابزارها مواجه می شوند و هم چنین اتفاق می افتد که برخی از ساختمان ها اصلاً بازرسی را پشت سر نمی گذارند. وضعیت مناسب تجهیزات اطفاء حریق ساختمان ها در درجه اول برای جلوگیری از گسترش شعله، ضروری است. برای خود مالک، کپسول آتش نشانی ساختمان در درجه اول ایمنی ساختمان و اجتناب از جریمه های متعدد و در درجه دوم بررسی های مکرر بعدی است.

    کپسول آتش نشانی ساختمان

    طبقه بندی مشاغل و ساختمان ها بر اساس خطر آتش سوزی

    قبل از اختصاص یک طبقه به یک فروشگاه یا محل تجاری، باید مشخص شود که چه مواد، مایعات و گازهایی در محل یا انبار وجود دارد و هم چنین این که آیا آن ها قادر به مشتعل شدن هستند و تحت چه شرایط خاصی شعله ور می شوند.

    انواع کپسول های آتش نشانی

    ویژگی کپسول آتش نشانی ساختمان

    کپسول های آتش نشانی تقریباً در هر مکانی از  اقلام ضروری و اجباری هستند. با این حال، برای این که آن ها در مبارزه با آتش واقعا کارآمد باشند، لازم است بررسی شود که کدام مدل برای نوع آتش مناسب است. در غیر این صورت کپسول آتش نشانی ساختمان غیر قابل استفاده خواهد بود و علاوه بر کار نکردن ممکن است شعله های آتش را بیش تر تشدید کند.  به همین دلیل، دانستن نحوه شناسایی انواع مختلف کپسول های آتش نشانی،  از اهمیت بالایی برخوردار است. کپسول های آتش نشانی ساختمان یک سیلندر است که می تواند از 1 تا 12 کیلوگرم وزن داشته باشد، این حداکثر باری است که می تواند تحمل کند و به عنوان مثال برای کنترل کل ساختمان در آتش کافی نیست.

    خرید کپسول آتش نشانی ساختمان

    هنگام انتخاب و خرید کپسول آتش نشانی باید به محل نگهداری آن نیز توجه شود و لازم است از کپسول آتش نشانی در برابر اثرات منفی مکانیکی، شیمیایی و دما اطمینان محافظت شود. رطوبت هوا نیز باید مطابق با الزامات باشد.  وسایل اطفاء حریق حاوی مواد فعال بر پایه آب،  زمانی در فضای باز قرار می گیرند، باید زمانی که دمای هوا به زیر 5 درجه سانتی گراد می رسد به داخل اتاق آورده شوند.  کپسول های آتش نشانی ساختمان مبتنی بر آب حاوی افزودنی های ویژه است که به طور موثر مقاومت ترکیب فعال را در برابر یخ زدگی افزایش می دهد.  در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که مطابق با مقررات ایمنی آتش نشانی، در محل نگهداری کپسول آتش نشانی ساختمان که هیچ مانعی نباشد و شرکت های صنعتی باید مجهز به کپسول های آتش نشانی ساختمان  مناسب شرکت یا ایستگاه های آتش نشانی باشد.

    مناسب ترین کپسول برای ساختمان کپسول co2 است که برای خرید کپسول آتش نشانی CO2 می توانید روی لینک کلیک کنید.

    کپسول آتش نشانی ویژه ساختمان

    قیمت کپسول مناسب ساختمان

    قیمت کپسول آتش نشانی ساختمان باید با توجه به میزان مواد آتش زای موجود در محل یا انبار انتخاب شود. هم چنین شایان ذکر است که واحدهایی برای رفع آتش سوزی در چندین کلاس طراحی شده است. به عنوان مثال، کپسول حریق ABCE برای خاموش کردن آتش مواد جامد، مایع، گاز و مواد قابل احتراق و تاسیسات الکتریکی تحت ولتاژ طراحی شده است. بر این اساس، باید نتیجه گرفت که این کپسول مناسب ترین گزینه است که هم برای استفاده در تاسیسات صنعتی و هم در اماکن مختلف مسکونی، مغازه ها و مراکز خرده فروشی طراحی شده است.

    از آن جایی که انبارها از اکثر اتاق ها بزرگ تر هستند، به طور کلی توصیه می شود برای پوشش فضای بیش تر، کپسول آتش نشانی ساختمان قوی تری نصب کنید و مطمئن شوید که محل شما امن است. پس اکنون که اطلاعات کافی در اختیار دارید، می توانید قیمت کپسول های آتش نشانی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کلاس کپسول آتش نشانی که دارید در صورت آتش سوزی در یک مکان خاص همان کپسولی است که به آن نیاز دارید.  به خاطر داشته باشید که ممکن است در مناطق مختلف خانه به انواع مختلفی از کپسول های آتش نشانی نیاز داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهی در مورد “کپسول آتش نشانی مناسب ساختمان

    1. رسولی گفت:

      برای یک ساختمان ۵ طبقه چندتا کپسول لازم هست؟

      1. سد حریق ناجی گفت:

        با سلام
        حداقل کپسول آتش نشانی در هر طبقه یک عدد است که می‌توانید با مراجعه به صفحه فروش کپسول آتش نشانی تهیه کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *